زمان ثبت و پیگیری سفارش
مشتریان می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد. سفارشات معمولا از شنبه تا پنج شنبه بین ساعات ۹ تا ۱۷ بررسی و ارسال خواهند شد.
ارسال و بیمه سفارشات
سفارشات مشتریان معمولا در بازه ۳ تا ۴۸ ساعته پردازش و ارسال خواهد شد. ارسال سفارشات در داخل شهر مشهد از طریق پیک موتوری صورت می‌گیرد و سفارشات دیگر شهر از طریق پست پیشتاز یا سفارشی ارسال خواهد شد.
تمامی ارسالها بیمه هستند. به این معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده حاوی ایرادی باشد حامل وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تمام تلاش فروشگاه عطارمارت بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت به دست شما برسد.
خسارات فیزیکی بسته سفارشات
مدیریت فروشگاه از مشتریان عزیز تقاضا دارد در هنگام تحویل سفارشات خود، خصوصاً سفارشات خارج مشهد سلامت فیزیکی بسته خود را بررسی بفرمایند و در صورت وجود ایرادات فیزیکی مهم مراتب را به فروشگاه عطارماتر و حامل اطلاع دهند.
ایرادات محصولات و بازگشت سفارشات
در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، می‌تواند سفارش خود را ظرف سی روز به فروشگاه عطارمارت برگرداند. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.
تأمین محصولات
تمامی محصولات فروشگاه عطارمارت از معتبرترین شرکت های پخش تامین می شود و تیم تأمین فروشگاه عطارمارت تلاش زیادی در زمینه تأمین و ارتباط با تأمین‌کنندگان معتبر انجام می‌دهد.
ارتباط با فروشگاه
ارتباط فروشگاه عطارمارت با مشتریان و بالعکس از دو طریق انجام خواهد گرفت
ایمیل    attarmart.ir@gmail.com
شماره همراه     ۰۹۱۵۸۸۰۶۹۶۶