شامپو یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار مهم است که اگر از نوع بی‌کیفیت آن استفاده کنید، موهای شما به تدریج خشک و بد فرم می‌شود. یکی از محصولاتی که توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده، شامپو فری سولفات است. در ترکیبات شیمیایی این شامپو، از سولفات استفاده نشده و به همین دلیل برای حفظ سلامت مو بسیار مناسب است.

شامپو فری سولفات چیست؟

اگر بخواهیم به زبانی ساده توضیح دهیم که شامپو فری سولفات چیست باید گفت هر شامپویی که فاقد سولفات و مشتقات آن باشد را شامپو فری سولفات می‌نامند. نبود سولفات در ترکیبات شیمیایی شامپو باعث می‌شود که چربی موها به صورت طبیعی روی آن باقی بماند و خشک نشوند. همچنین اگر موهای شما کراتینه شده باشد، بهترین راه برای جلوگیری از آسیب به موها این است که شامپو فری سولفات برای موهای کراتینه شده خریداری و مصرف کنید.

جدای از این مزایا، شامپو بدون سولفات دارای مواد نرم‌کننده و نگهدارنده مو بوده و برای پوست سر حساس و موهای خشک بهترین گزینه است. در شرکت ظریف تجارت صبا بهترین انواع شامپو بدون سولفات تهیه شده و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به سادگی موهای خود را خوش حالت کنید و سلامت آن را حفظ کنید؛ به‌خصوص اگر موهای خود را رنگ کرده‌اید، حتما از این محصول استفاده کنید تا موهایتان به خاطر سولفات بیشتر نسوزد.

معرفی 10 برند شامپو فری سولفات

شامپوهای فری سولفات انواع مختلفی دارند. هر کدام نیز مزایا و موارد استفاده خاص خود را دارد. برای مثال شامپو فری سولفات برای موهای کراتینه شده دارای مواد نرم‌کننده و پروتئینی بیشتری نسبت به دیگر انواع این شامپو است. نکته مهم هنگام خرید این شامپو آن است که به برندی که شامپو را تهیه کرده دقت کنید؛ زیرا در میان انواع شامپو فری سولفات خارجی و ایرانی، 10 مارک وجود دارد که بهترین شامپوهای بدون سولفات را تولید می‌کنند.

1.  شامپو فاقد سولفات آرگان

این برند شامپو فری سولفات جزو بهترین‌ها در زمینه تولید شامپو و دیگر وسایل آرایشی محسوب می‌شود. شامپو فاقد سولفات آرگان ساخت کشور اسلوواکی است و به خاطر استفاده از روغن آرگان در ساختار شامپو، خاصیت تقویت‌کنندگی دارد.

1.  شامپو فاقد سولفات اسکالپیا

برند اسکالپیا که یک برند ایرانی بسیار معتبر است، به صورت تخصصی روی تولید شامپوهای فری سولفات برای موهای کراتینه شده کار می‌کند. استفاده از رزماری در ترکیبات آن باعث می‌شود که چربی موها به اندازه طبیعی حفظ شود و شوره سر به تدریج کاهش یابد.

1.  شامپو فاقد سولفات لروکس

لروکس یک برند تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سوئیسی است که در جهان شناخته شده است. شامپو فری سولفات تولید شده توسط این برند جزو بهترین شامپو فری سولفات خارجی محسوب می‌شود.

1.  شامپو فاقد سولفات سولکس

اگر موهایی نازک دارید و دوست ندارید با شامپوهای مختلف موهای خود را شکننده‌تر کنید، شامپو فری سولفات سولکس که ساخت کشور ترکیه است گزینه مناسبی برای شما به حساب می‌آید.

1.  شامپو فاقد سولفات نانو گلوبال

برند نانو گلوبال یک برند برزیلی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که شامپو فری سولفات نیز جزو محصولات اصلی آن است. محصولات این برند به خاطر اینکه با مواد طبیعی ساخته می‌شوند در دنیا شناخته شده هستند.

1.  شامپو فاقد سولفات او جی ایکس

شامپوهای فری سولفات برند او جی ایکس علاوه بر اینکه مانع آسیب به موها می‌شوند، به خاطر اینکه دارای روغن نارگیل هستند باعث تقویت موها می‌شوند.

1.  شامپو فاقد سولفات ولا

برند ولا یک برند آلمانی بسیار با کیفیت است و می‌توان گفت شامپوهای فری سولفات تولید شده توسط این برند به خاطر داشتن انواع ویتامین خانواده B، بهترین شامپو فری سولفات خارجی محسوب می‌شوند.

1.  شامپو فاقد سولفات مومیا

برند فرانسوی مومیا یکی دیگر از بهترین برندهای خارجی در زمینه تولید شامپوهای فری سولفات است. این برند به طور اختصاصی برای موهای کراتینه شده شامپو تولید می‌کند.

1.  شامپو فاقد سولفات نئودرم

یکی از بهترین انواع شامپوهای بدون سولفات ایرانی، توسط برند نئودرم ساخته می‌شود. شامپوهای بدون سولفات این برند خاصیت مرطوب کنندگی داشته و به خاطر روغن مورینگا موهای شما را خیلی خوش حالت می‌کنند.

1.  شامپو فاقد سولفات آدیسا

دهمین برند تولیدکننده شامپو فری سولفات که اتفاقا بهترین شامپو فری سولفات موجود در بازار نیز محسوب می‌شود، برند آدیسا است. فرمولاسیون این شامپو به گونه‌ای است که هم خاصیت پاک‌کنندگی دارد، هم تقویت‌کننده موهای سر است، مهمتر اینکه به رشد مو کمک می‌کند و هم اینکه موهای آسیب‌دیده با رنگ مو و کراتین را نیز ترمیم می‌کند. همچنین در مقایسه با گزینه‌های دیگر قیمت شامپو فری سولفات آدیسا بسیار مناسب است.

خرید شامپو فری سولفات

برای اینکه بتوانید بهترین شامپو فری سولفات موجود در بازار را خریداری کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. نکته اول اینکه بهترین شامپو فری سولفات شامپویی است که متناسب با شرایط موهای شما باشد. برای مثال ممکن است شما از یک برند بسیار معتبر شامپو بخرید، اما به خاطر اینکه با شرایط موهای شما سازگار نیست، باعث آسیب رساندن بیشتر به موهای شما شود. برای همین پیشنهاد ما این است که با متخصصانی که در شرکت ظریف تجارت صبا مشغول فعالیت هستند تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید متناسب با شرایط موهایتان، بهترین نوع شامپو فری سولفات را به شما معرفی کنند.

شرکت zts متخصص تهیه و فروش انواع برندهای معتبر شامپو فری سولفات است و به همین دلیل متخصصان آن هنگام فروش بهترین مشاوره ممکن را به شما ارائه می‌دهند. نکته مهم درباره انواع شامپوهای فاقد سولفاتی که توسط شرکت ظریف تجارت صبا به شما معرفی می‌شود این است که همه آن‌ها بسیار باکیفیت هستند و از سویی به خاطر شرایط مناسبی که این شرکت فراهم کرده، قیمت شامپو فری سولفات خریداری شده از آن‌ها بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر دوست دارید اولا از موهای خود محافظت کنید، در ثانی با کیفیت‌ترین شامپو فری سولفات را برای این محافظت خریداری کنید، با متخصصان شرکت ظریف تجارت صبا تماس بگیرید.